среда, 3. јун 2015.

Cremee Bruele& Krem bril iz Mikrotalasne

Pre nego što napišem recept, moram da napomenem, da koliko god ovaj desert bio brz i ukusan, zaista nije "pravi" Creame Bruile, i naravno da ne treba od ovog deserta očekivati to.
Prvo i najvažnije je da je desert veoma ukusan, lepo izgleda, veoma blizu ukusu Creme brila.
Na recept sam slučajno naletela na internetu. Kako volim ovakve vrste deserta odlučila sam da ga i sama napravim i uverim se u to, odnosno da li je zaist amoguće doiti jedan ovako ukusan desert nalik kreme Bruele.
a evo i kako

Potrebno je:
3 žumanca
3 kašike šečćera
Ovo je prvi i najvažniji korak.
Dobro ali zaista jako dobro umutite žumanca sa šećerom, i to znači do one faze kada se zabele praktično.
Dodajte u njih 1dcl slatke pavlake
1dcl mleka
Sad potreban vam je jedan veci sud za mikrotalasnu rernu, koji ce te napuniti sa vodom.
Od ovih sastojaka ce te imati za dve male vatrostalne posude.

Stavite smesu u njih a posude u vecu sa vodom.
Sve stavite u MW.
Ja sam prvo tempirala na 5 minuta.
nakon toga na još 5 minuta.
i Zaista nakon 10 minuta u mikrotalasnoj rerni dobicete ukusan kremasti krem.
Ja sam potom od gore stavila kristal secer i uz pomoc Leifert aparata za flambiranje, napravila pravu Krem Bril koricu od šećera.

Pa uživajte ..i naravno javite utiske!!!

1 коментар: