понедељак, 8. септембар 2014.

Omlet od lisičarki i slaninice ili Lov na Lisičarke u šumi na Lasinju

Pre nego što sa vama podelim recept za ovaj omlet, iako isuviše jednostavan moram da vam napišem da sam nedavno bila u jednoj nevidjenoj avanturi takozvanoj Lov na lisičarke i to u Hrvatskoj na Lasinju.


Lasinje je mesto nedaleko od Zagreba koje uglavnom čine vikendice Zagrebčana, ali je takodje i mesto koje je časobno sa svojom prirodom, divnim drvenim kućicama, bogatom šumom i naravno mogućnošću da se upustite u lov na gljive. raznorazne gljive koje samo čekaju da ih vi pronadjete i stavite u svoj šeširić.
Ovog puta ja sam pronašla prelepe lisičarke i pripremila ih vrlo jednostavno z avas.
Ako neznate šta su lisičarke evo i objasnjenje: izvor LIFE PRES Magazin


"
Stanarka čistih šuma bogata je kalijumom, važnim za probavu i srce, ali i kalcijumom, ključnim za zdrave kosti. Uz to ona vam „nudi“ magnezijum, potreban za pravilan rad srca i krvotoka i fosfor za mozak. Pošto sadrži vitamin D, koji organizam sam proizvodi samo za vreme sunčanih dana, lisičarka može biti pravi spasilac kada naiđu kiše i tmurno vreme.
Inače, koriste je, posebno u zemljama Dalekog istoka, u lečenju upale očiju, noćnog slepila i suve kože. Naravno, uz sve kvalitete ona ima antibakterijska i antivirusna svojstva, pa tako čisti organizam, jača imunitet, pa i poboljšava cirkulaciju.@
Potrebno je:
sveže lisičarke vodite računa ako ih kupujete na pijaci da nemaju braon fleke
6 jaja
so
4 šnite slanine
tiganj
Priprema:
Vrlo laka i jednostavna
U jedan sud kulinarskom žicom izmutite jaja
potom u tiganj dodajte malo ulja lisičarke i slaninicu i pržite.
Lisičarke lako možete usitniti rukama.
Potom dodate jaja, poslite i pobiberite.
Drvenom varjačom mešajte dok se ne ispeče ili napravite omlet.
Uživajte u ovom daru prirode sada kada možete sami da ih sakupite ili kupite.
Promenite vaš jelovnik jedite zdravo lagano i uživajte u svakom novom danu.
Love Kuhinja Ravnice!!

2 коментара:

  1. Volimo lisičarke, iako nitko ne ide u branje - ja ne poznajem gljive, a muž više ne stigne. Zato, kada ih nađem, kupim u trgovini. Koristim u juhi, ali i ovako su odlične, što jednostavnije, to bolje.

    ОдговориИзбриши
  2. Super mi je ovaj omlet, niti ja ne znam prepoznati i ubrati gljive, ali ih rado kupim i jedem.

    ОдговориИзбриши