субота, 13. септембар 2014.

Preklopljena Piyya sa vrganjima Lupo Marshall

Neznam koliko koristite pečurke u svojoj ishrani, ali ako ih ne koristite toplo bih vam preporučila da počnete .
Ja sam veliki ljubitelj Vrganja, i nekako u zadnje vreme pokušavam da ih "namestim" u skoro svako jelo u koje procenim da mogu da ih stavim.
Ovo je jedno pecivo koje sam pripremila u Lupo Pekaču.
Zbog toga što mi je Lupo pekač aparat koji mi omogućava da kada sam u gužvi , i kada želim nešto brzo i da spremim to i u radim na najbezbolniji način.

Za tetso vam je potrebno:
500g brašna
pola kocke kvasca znači 10g
kašikica soli
4dcl vode

Za nadev:
origano
krem sir
300g vrganja svežih
200g trapist
Priprema testa:
U 1dcl vode razmutiti kvasac sa malo šećera.
kad zapeni sa ostalim sastojcima zamesiti testo.
Ostaviti da nadodje tj da se udvostruči,
Potom premesiti i odvojiti po sest jufki-loptica delova.
Svaku rastanjiti oklagijom na 1cm
Premazati krem sirom, staviti isečene vrganje, origano i od gore narendati trapist.
zatvoriti kao školjku.
Lupo Gril Pizza pekač uvek kada koristim prvo predgrejem barem 5 minuta.
Potom poredjajte preklopljene vrgan pizze.
Nametsite tajmer na 10 minuta.
I gotovo.
Enjoy!!!

  • Aparat za pečenje pice, mesa, ribe, povrća....
  • Posuda za pečenje izrađena od čelik-aluminijuma, rebrastog dna
  • Posuda je zapremine 5 L , prečnika 30 cm
  • Posuda se lako održava i može da se vadi iz aparata
  • Snaga grejača na poklopcu je 500 W, a donje posude 700 W
  • Podešavanje vremena rada max. 30 min.
  • Poklopac se može lako odvojiti od aparata
  • Pripremanje namirnica: pečenje, roštiljanje, kuvanje
  • Velika uštede el. energije i vremena
  • Napajanje / 220 V, 50 Hz, 1200 W

1 коментар: