петак, 27. јун 2014.

Bombice /Kuglice od oraha i višanja-Sitni Kolači

Leto je pred nama.
Obično leti "izludim" ništa mi se ne radi, samo mi se ide na obližnju plažu...
razmišljam o moru...
Jednog takvog dana sam poželela da napravim nešto slatko.
Izbor je pao na ove brze kuglice ili kako ih naše bake zovu Bombice.
Sa višnjom kao iznenadjenjem u samoj sredini..
Uživajte...



Potrebno je:

300g šećera
2dcl vode
400g mlevenih oraha
kandirane višnje

mleveni orasi za uvaljanje kuglica
Ušpinovanom šećeru gustine kao za slatko, dodati 400 g mlevenih oraha,Od ove mase praviti bombice,uvaljati ih u mlevene orahe i staviti u sredinu kandiranu višnju. Provrljati kroz mlevene orahe svaku bombicu i redjati u dekorativne papirne korpice.

2 коментара:

  1. Čuj, ovo je definitivno za mene jer obožavam kandirane višnje. Jednom sam pojela sve koje su bile kao garnirung u kineskom restoranu gdje jedeš koliko hoćeš. Kako Kinezi nemaju slatkiše ili bilo kakav desert, stavili su ove višnje kao ukras za sladoled koji se mogao uzeti iz automata. Baš su se gadno zeznuli taj dan! :))
    Zaboravila si napomenuti da nisu kompatibilne s plažom - svaka vjerojatno ima 5000 kalorija:))

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam nikada višnje radila u ovakvoj kombinaciji, ovo mi odlično zgleda i zvuči !

    ОдговориИзбриши