недеља, 14. април 2013.

Čokoladno Saće


Uskoro će Uskrs-Najveći Hrišćanski praznik.
Evo odlične ideje za sitne kolače.
Ukusni, neobičnog izgleda...





Potrebno je:
200g ratluka
100g mlevenog keksa
100g mlevenih oraha
4 kašika vruće vode
250g čokolade za kuvanje
125g margarina
Priprema:
Prvo će te ratluk malo izmesiti da se sjedini, zatim dodati orahe, keks i vodu.

Mesiti dok ne dobijete jednoličnu smesu.
Podeliti na deset delova.
Razviti svaki deo u prutić dužine vašeg trouglastog kalupa.
Margarin i čokoladu otopiti.
Kada se čokoladaprohladi, sa njimprekriti dno i staviti dva pruta, pa preliti čokoladom,pa tri pruta , pa  preliti pa ostatak.
Na kraju sve prekriti čokoladom.
Ostaviti da se dobro stegne seći debljine 4-5mm







5 коментара:

  1. Sace sam radile jedne godine ,jedna Makedonka mi dala recept da uradim za nju jer je imala ruku u gipsu,svidjelo mi se,samo sam ja radila sa bijelom cokoladom,mislim tako je ona htjele...recept nisam nilada ponovila ,jednostavno zaboravim...ukusana poslastica !!

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo nisam nikada radila i tako mi super izgleda, a vjerujem da je i jako fino !

    ОдговориИзбриши
  3. Da, fino je, ali iskreno retko se pravi!!!

    ОдговориИзбриши