четвртак, 31. мај 2012.

KrempitaTorta

Svi volimo krempitu. Pravila sam je do sada barem sto puta i to sigurno po bar četiri -pet različita recepta.
Ovaj recept prvi put isprobavam, jako mi se dopao, onako je krema prava poslstičarska, ko voli takve krempite biće oduševljen.
Pa da krenemo.


Potrebno je:

6 žumanaca
6 kašika ulja
6 kašika brašna
1 prašak za pecivo
1-2 kašike vode
može i mleka umesto vode.
Za krem:

3 pudinga od vanile skuvati sa 6 kašika šećera
1l mleka
6 belanaca umiksati u čvrst šne sa 4 kašike šećera




Priprema:
Kora:
Žumanca kulinarskom icom dobro umutiti sa ostalim sastojcima. Da nema grudvica. 
smesu podelite na dva dela.
Kalup veličine 24cm obložite dole sa pek papirom i jedan deo smese izlijte.
Kašikom tada lepo rasporedite koru po dnu kalupa.
Pecite u rerni nekih 10-15 tak minuta.
Izvadite iz rerne i kada se kalup ohladi izvadite koru.
ispecite i drugu.
Krem:
Prvo možete belanca istući u čvrst sneg.
Puding koji ste rastvorili u malo mleka i sa šećerom zakuvajte u mleko.
Mešajte.
Kada se puding zgusne dodajte kašiku po kašiku snega od belanaca.
Kada sve potrošite izlijte smesu preko pkore u kalupu.
Od gore stavite drugu koru.
Ostavite par sati da se ohladi i stisne.
Skinite štipaljku sa kalupa pospite prah šećerom i njami...



Recept za ovu tortu je sigurno opšte poznat i sigurno ga svi imamo negde zapisan, ali se često ne setimo i ovo je dobra prilika da se podsetimo.
Ja sam ovaj recept videla kod Line Babić, i baš sam se obradovala.
Kada pravim kolače sa pudingom, koristim najčešće puding od vanile ili čokolade, i kako mi se ranije dešavalo da neće često da mi se "stegne" odnosno bude vodenast, koristim uglavnom puding ovaj, jer želim da budem sigurna u čvrstinu kreme.

Takođe sa Vama delim i ovu varijantu krempite koja je mala varijacija krempite iz prethodnohg recepta.
radi se o tome da sam koristila manji pleh, kako bi krema bila deblja.
Takođe sam i koru promenila u smislu da sam napravila 1,5 meru kako bi kora bila debljai mogla bi sa njom lakse da rukujem, odnosno da je sečem na dva dela-
 

11 коментара:

  1. Obožavam kremšnite i sljedeći put bih ih baš mogla napraviti u obliku torte, jer ova tvoja kriška izgleda jako efektno

    ОдговориИзбриши
  2. Imam ovaj recept, pravila sam odavno po njemu krem pitu i zaista je fenomenalan...

    ОдговориИзбриши
  3. Izgleda....nemam ništa da kažem! PERFECT!!! Sa vanili kremom kao kod kremšnita. UFFFF

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam uvijek bila sampita tip, ali ova tvoja toliko dobro izgleda, da se sad dvoumim. Prekrasna je

    ОдговориИзбриши
  5. E odajem ti priznanje za ideju!Nikada nisam videla krempitu u okruglom izdanju.

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo mi je mnooogo bolje od krempite.Bravo za ideju.

    ОдговориИзбриши
  7. Predobra torta pravim je po ovom vasem receptu i svi su odusevljeni!

    ОдговориИзбриши